poniedziałek, 9 listopada 2015

Hey, Hi, Hello!


Nazywam się Sylwia  :) Od bardzo długiego czasu zmagałam się z myślą o założeniu bloga i dzielenia się z Wami - moimi potencjalnymi czytelnikami - moim życiem, ciekawymi wydarzeniami czy po prostu złotą myślą. Tak więc, słowo stało się ciałem - a tak całkiem serio - to zobaczymy co mi z tego wszystkiego wyjdzie :)
Mam mnóstwo zainteresowań, w sumie, mogę rzec, że cechuje mnie uniwersalność. Począwszy od szeroko rozumianych stylizacji, idąc przez psychologię, zahaczając o zdrowie i urodę, a kończąc na rysunku i tatuażu. Jestem również raczkującą aktorką, po swoim świeżym, malutkim debiucie. Kocham sztukę i wszystkie aspekty, które w sobie łączy.
Mam więc nadzieje, że mile was czymś zaskoczę i będziecie mnie tu czasem odwiedzać !
See you!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz